Dogs Out

Verkar ha hamnat i någon sorts hiphop-koma. Det är Wu-Tang Clan, Ludacris, The Game och denna låten som gäller;

12 svar to “Dogs Out”

  1. emilie Says:

    Nej men jag menar det, det är den uppfattningen jag har fått o_O De sitter på samma ställe och så ser de någon de inte gillar och så svänger de drinkarna i taket och ler falskt och säger hej och så försvinner den personen och så är de arga igen 😛 Visst att de är snygga och välklädda men det kan ju hända något spännande istället xD Jaa, men egentligen kanske det inte är någon mat de äter utan plast eller något som de spottar ut efter tagningarna 😛

    jag är född -89 :O Gammal som gatan xD

    • Amanda Says:

      Hahaha, det stämmer precis! Fast på något sätt fastnar man, i alla fall jag. Kollat på alla säsonger som finns ute och väntar på nästa, jobbigt att vänta.
      Haha, antagligen, plast it is.

      Nah, såååå gammal är du ju inte ;D

  2. emilie Says:

    Men känns det inte ganska meningslöst då? xD haha, men ja, man fastnar ju för vissa saker och det verkar ändå vara någonting som många fastnar för, så någonting är det ju med det i alla fall 😛 Oh, hur många finns det egentligen? Jag har inte riktigt förstått grejen. Är det reality eller inte? 😛

    Nä, men jag har många kompisar som har åldersnoja 😛

    • Amanda Says:

      Jag vet inte, på något sätt är det ändå inte det. 😛
      5 säsonger so far, den sista uppdelad i två delar så slutet av säsong 5 har inte kommit än :/
      Mja, det är reality fast återberättad. Alltså har det hänt på riktigt fast dom bygger upp scenen igen, för att kunna filma och spicea till det lite. Inte alla scener men många. Det är vad jag har hört, fast jag vet inte säkert.

      Haha, ja, jag har ett par också. 20 är ju ändå inte så farligt, värre sen när det är 40-50-60, jag längtar inte 😛

  3. emilie Says:

    Aha, för jag har alltid funderat på det där, det känns konstigt att det som händer händer just när de kommer med sina kameror, det är alldeles för overkligt 😛 inte för att en sådan där serie är speciellt verklig överhuvud taget men du kanske förstår vad jag menar 😛 Konstigt upplägg :O Haha, typ o neh jag ser mitt ex hångla med en annan tjej, sen så säger jag till kameramännen, ringer le exboyfriend och ber honom göra det igen för att vi ska få med det på bild 😛

    Jo, det är väl sant 😀 Men jag har bara tio år kvar till trettio 😛

    • Amanda Says:

      Haha, ellerhur. Så mycket action kan ju ingen ha runt sig. Hahaha, fan va dumt det låter när du beskriver det så, så kan det ju inte vara. Måste nästan kolla upp hur dom gör.

      Hm, sant. Och 20 år till 40. ;P nah, det blir nog bra, åldern spelar väl inte så jättestor roll när man väl är 20 och får göra det mesta ;o

  4. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    ja det känns skitkul med ny kamera =)

    jag har jobbat hela agen, inte gjort så mycket mer.

    några helgplaner?

    • Amanda Says:

      Förstår det 🙂

      Mja, ikväll kommer min bror och hans fru över och äter tacos med mig och familjen. Och imorgon ska jag på en klass-get-together, lite party sådär, blir nog bra 🙂

      Själv då? Kram

  5. emilie Says:

    Nej men jag menar det? Herregud, de måste ju ha något hängande över sig varje dag, sekund, minut och det känns väldigt konstigt att det händer just dem det hela tiden? 😛 Ibland tror jag att man måste tänka ett steg längre för att se att det ser lite konstigt ut ^^

    Usch, säg inte så xD men jag tycker att det känns skönt att bli lite äldre i alla fall. Man får perspektiv på saker man inte förstod förr och man blir tagen på allvar 😛 Inte av alla dock, men om man säger att man pluggar på universitetet brukar det fungera 😛

    • Amanda Says:

      Hahaha precis. Fast det händer ju inte så mycket, det är väl mest samma tjafs varenda gång, men ofta att allt skulle filmas på stället liksom 😛

      Ja, tur att det är positivt också! 🙂 Jag tycker det är jobbigt att tänka tillbaka på saker man gjort, som man idag aldrig skulle göra. Du vet, sånadära löjliga 13-års fasoner, skäms ju ihjäl av att tänka på det idag! Uscha!

  6. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    mm Pigall älskar jag också!
    Mums!

  7. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    tack så hemskt mycket för de fina kommentaren och orden om min blogg! de värmde verkligen gumman!

Lämna en kommentar