Tänker tankar

När ni tänker, hur tänker ni då?

Ibland får man ju sjuka associationer och så stannar man upp i tankebanan och undrar hur i helsike man hamnade där?

Som igår, jag satt och tänkte på en tjej som är arbetslös. En liten stund senare satt jag och tänkte på vargjakten. Stannade upp och tänkte tillbaka på hur min tankebana sett ut.  Berättar man för utomstående tror dom ju att man är dum i huvudet.

Det är ganska roande att tänka tillbaka och undra hur man kunde associera så?

2 svar to “Tänker tankar”

  1. NAISY- Anna i landet Upp och Ner Says:

    Ja visst kan det bli knäppt ibland? Ibland hasplar jag ur mig något och har ingen aning om hur jag kom att tänka på det.

    • Amanda Says:

      Haha, precis. Ibland har man ju också tänkt klart i huvudet utan att meddela de runt om en och så säger man något och inget fattar ett dugg.

Kommentera

