Maybe So, Maybe No

Fick precis en känsla av lycka och lugn.

Sitter i min säng, lyssnar på Mayor Hawthorne, kollar minut-för-minut-uppdateringarna om matchen mellan Man United och Man City.

Jag har kommit igång med träning och jag tycker det är hur roligt som helst.

Jag har en almanacka som är sådär lagom full och jag har lusten och inspirationen till att göra så mycket.

26 svar to “Maybe So, Maybe No”

  1. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    hoppas du får en finfin torsdag!

  2. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    är du city eller unitedfan?

    • Amanda Says:

      United. Ända sedan jag var 14 och kär i C. Ronaldo. Nu är jag varken 14 eller kär i honom, men United står jag fast vid, haha!

  3. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    min sambo är ju totalfrälst i united sen barnsben..ojoj hela helger kan bli förstörda om united förlorar.

    • Amanda Says:

      Hahaha, jobbigt! Så dramatisk är ju inte jag, som tur är. En kompis till mig är. Nog för att jag gillar fotboll men varje gång vi förlorar så analyserar han matchen i ungefär 2 veckor.

  4. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    ja Lindex har verkligen lyft sig och blivit ett väldigt bra alternativ till t ex H&M.
    ofta lite bättre kvalité och storlekar också tycker jag.

    • Amanda Says:

      Ja, absolut. Jag passar sällan i H&Ms kläder, speciellt inte byxorna.
      Av någon anledning känner jag mig mer välkommen på Lindex också, dom verkar ha en lite slappare och lugnare attityd.

  5. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    H&M tycker jag alltmer blivit att de riktar sig till väldigt smala och formlösa tjejer, tonåringar mest även om de ibland har riktigt snygga grejer.

    Stefan kan ju få för sig att en förlust är hans fel för att han inte satsat tillräckligt pengar på matchen eller nåt sånt dumt.Haha

    • Amanda Says:

      Håller helt klart med. De enda jag passar i hos H&M är oversizetröjor, trosor och halsband. Det är det enda jag hittar i affärerna, men beställer man från hemsidan/katalogen så kan man hitta större storlekar. Alltid något.

      Hahaha, nej men stackarn.

  6. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    försöker att inte handla från nätet..vart lite fast i det ett tag och öppnade konton här och där för det var ju så ”enkelt och smidigt”.

    • Amanda Says:

      Hm, det är klart. Man får se upp med det där. Själv har jag kommit på mig själv med att vara snål när det kommer till det där. Alltid rädd att pengarna ska vara slut med halva månaden kvar. Både en bra och dålig egenskap. Jag har ju alltid pengar kvar i slutet men jag vill ju inte bli klassad som snål 😦

  7. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    du är inte snål! du är klok och ekonomisk!

  8. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    har du några kloka och ekonomiska fredagsplaner då?

    • Amanda Says:

      Mja. Ska på bio med mamma, med biobiljetter som hon fått från jobbet. Billigt och bra, haha!
      Innan det ska vi äta kinamat, har suktat efter det i vad som känns som hundra år. Äääääntligen ❤ Tror det blir en "mamma betalar" på den, så jag tackar och tar emot 🙂

      Själv då? 🙂

  9. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    det låter sannerligen lovely =)
    Jag jobbar till 18 imorrn..så det blir nog bara lite god mat och mys i soffan till på spåret med sambon imorrn.

    vad ska ni se för film?

    • Amanda Says:

      Absolut! På spåret, det är så himla bra. De få gånger jag faktiskt kollar på det, haha!

      Vi ska kolla på It’s Comlicated, med Meryl Streep. Hon är så bra i Mamma Mia och Djävulen bär Prada, så jag övertalade mamma. Har hört att den är riktigt rolig också, så vi får hoppas på det 🙂

  10. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    ja meryl är bra i allt hon spelar =)
    Såg en trailer för den filmen och blev också lite sugen på att se den =)

  11. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    ja gör det =)

  12. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    ja det vore verkligen önskevärt att få lite mer designerfrilansjobb istället för att bli lite halvkopierad lite fult här och var.

    haha ja ALec Baldwin är hårig han men inte det hårigaste jag sett.

    • Amanda Says:

      Ja, precis! 🙂

      Haha, vem då då? 🙂 Inte för att jag har något emot håriga män men fasen va förvånad jag blev när han kom halvnaken på bioduken. Akta vargen-varning, haha.

  13. Garderobsgrubbel&Byråbekymmer Says:

    hah ja dels känner jag folk som är extremt håriga, sen han som spelade brenda och brandons pappa i beverly hills t ex =)

Kommentera

